Přeskočit na obsah

Technické služby

Nabídka našich služeb

  • dialyzační přístroje
  • úpravny vody pro HD, rozvody upravené vody a koncentrátu
  • přístroje pro kontinuální metody očisťování krve
  • imunoadsorpční přístroje
  • analyzátory - Ionometer, BCM-Body Composition Monitor
  • dialyzační křesla a lůžka

Garance kvality služeb

Technický servis společnosti Fresenius Medical Care se ve své činnosti řídí zákonem 268/2014 Sb. a funguje v souladu s evropskými a národními směrnicemi a normami v systému řízení kvality ISO. Společnost tímto garantuje, že zdravotnické přístroje v péči jeho servisu jsou bezpečné, spolehlivé a splňují předepsané parametry.

Technický servis zajišťuje všechny technické služby týkající se zdravotnické techniky značky Fresenius Medical Care a další doplňkové služby, odborné poradenství a školení na vysoce kvalitní úrovni. 

Odborná způsobilost našich zaměstanců

Naši zkušení technici a biomedicínští inženýři průběžně absolvují certifikační a aktualizační školení. K dosažení kvalitních výsledků používají pravidelně kalibrované moderní měřicí přístroje a řadu inovativních servisních nástrojů, jako jsou např. online databáze servisních informací výrobce, kompletní databáze všech přístrojů a servisních zásahů, diagnostický software a další.

K opravám jsou používány výlučně nové a originální Fresenius Medical Care náhradní díly, které mají technici k dispozici ve svých příručních skladech. To ve svém důsledku vede k rychlému odstranění závady či zprovoznění přístroje, udržení vysoké spolehlivosti přístrojů z naší produkce a tím i ke snížení celkových nákladů na provoz přístrojů.

Objednávky servisu a náhradních dílů

Kontakty

Pro rychlé řešení vašich požadavků kontaktujte, prosím, telefonicky vašeho servisního technika. Pro originály a kopie protokolů BTK kontaktujte, prosím, technika, který provedl výkon. Pro další informace jsme vám k dispozici v kanceláři technického servisu, kde vám rádi zodpovíme vaše dotazy týkající se všech služeb poskytovaných technickým oddělením a servisní agendy, zahrnující: 

  • servisní smlouvy
  • objednávky oprav a odborné údržby
  • potvrzení objednávek
  • cenové nabídky
  • fakturace
  • reklamace 

Pro objednávky oprav a odborné údržby můžete také použít "Formulář pro objednání opravy".

Hotline technické podpory

Na vaše dotazy ohledně technické podpory našich produktů vám rádi odpovíme na naší hotline (v době od 7.00 do 20.00 hod.).

Aplikace helpdesk

Pro naše smluvní partnery nabízíme přístup do naší helpdeskové aplikace, která umožňuje:

  • online objednání opravy s okamžitým odesláním požadavku prostřednictvím sms příslušnému servisnímu technikovi
  • následné sledování stavu řešení dané zakázky
     

V případě zájmu nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese servis(at)fresenius.cz

Formulář pro objednání opravy

Technical Service

Objednatel
Umístění přístroje
captcha

Ekologická likvidace

Vadné díly a vyřazené přístroje Fresenius Medical Care jsou ekologicky likvidovány. Naše společnost je zapojena do kolektivního systému RETELA, čímž splňuje svou legislativní povinnost dovozce elektrozařízení.

Více informací naleznete na webových stránkách Retela

Související obsah
Sestry a lékaři pracující s dialýzou

Výuka a služby k podpoře vašeho léčebného programu. Další informace o školení a výuce.