Náš servis a podpora
![Zaměstnanec servisní podpory](/fileadmin/_processed_/5/4/csm_SPE001_service-support-employee_5fc8da2095.jpg)
Individuální projektový management, profesionální instalace, obsáhlé školení zaměstnanců a komplexní řešení problémů v portfoliu řešení pro oblast renal IT
- jeden kontaktní partner
- kompletní servis a podpora
![Studující muž za stolem](/fileadmin/data/masterContent/images/Healthcare_Professionals/06_Renal_IT/10_Services_Support/BAS011_study-man-at-desk.jpg)
Plánování a tvorba projektů
Jakmile je rozhodnuto o nasazení TDMS, naši odborníci provedou plánování a projektový management k systému podle domluvených požadavků. Bereme v úvahu individuální požadavky v souvislosti s dobou implementace a dobou spuštění systému. Během celé projektové fáze je k dispozici vyhrazený kontaktní partner.
![Kliničtí pracovníci při školení](/fileadmin/data/masterContent/images/Healthcare_Professionals/06_Renal_IT/10_Services_Support/BAS011_clinical-staff-training.jpg)
Instalace nezbytného hardwaru a softwaru
Po dokončení projektové fáze a po dokončení nezbytných rozvodů místními dodavateli podle individuálních specifikací se provádí instalace hardwaru a softwaru a poté připojení externího zdravotnického vybavení.
Školení
Po spuštění TDMS provedou naši speciálně vyškolení konzultanti zaškolení všech budoucích uživatelů v práci s TDMS. Kdykoli je také k dispozici pozdější zaškolení.
Technický servis a podpora
Poskytujeme kompletní technické služby, včetně horké linky pro vzdálenou podporu nebo servisní zásah na místě.