Technické služby

Nabídka našich služeb
- dialyzační přístroje
- úpravny vody pro HD, rozvody upravené vody a koncentrátu
- přístroje pro kontinuální metody očisťování krve
- imunoadsorpční přístroje
- analyzátory - Ionometer, BCM-Body Composition Monitor
- dialyzační křesla a lůžka
Garance kvality služeb
Technický servis společnosti Fresenius Medical Care se ve své činnosti řídí zákonem 268/2014 Sb. a funguje v souladu s evropskými a národními směrnicemi a normami v systému řízení kvality ISO. Společnost tímto garantuje, že zdravotnické přístroje v péči jeho servisu jsou bezpečné, spolehlivé a splňují předepsané parametry.
Technický servis zajišťuje všechny technické služby týkající se zdravotnické techniky značky Fresenius Medical Care a další doplňkové služby, odborné poradenství a školení na vysoce kvalitní úrovni.
Odborná způsobilost našich zaměstanců
Naši zkušení technici a biomedicínští inženýři průběžně absolvují certifikační a aktualizační školení. K dosažení kvalitních výsledků používají pravidelně kalibrované moderní měřicí přístroje a řadu inovativních servisních nástrojů, jako jsou např. online databáze servisních informací výrobce, kompletní databáze všech přístrojů a servisních zásahů, diagnostický software a další.
K opravám jsou používány výlučně nové a originální Fresenius Medical Care náhradní díly, které mají technici k dispozici ve svých příručních skladech. To ve svém důsledku vede k rychlému odstranění závady či zprovoznění přístroje, udržení vysoké spolehlivosti přístrojů z naší produkce a tím i ke snížení celkových nákladů na provoz přístrojů.
Objednávky servisu a náhradních dílů
Kontakty
Pro rychlé řešení vašich požadavků kontaktujte, prosím, telefonicky vašeho servisního technika. Pro originály a kopie protokolů BTK kontaktujte, prosím, technika, který provedl výkon. Pro další informace jsme vám k dispozici v kanceláři technického servisu, kde vám rádi zodpovíme vaše dotazy týkající se všech služeb poskytovaných technickým oddělením a servisní agendy, zahrnující:
- servisní smlouvy
- objednávky oprav a odborné údržby
- potvrzení objednávek
- cenové nabídky
- fakturace
- reklamace
Pro objednávky oprav a odborné údržby můžete také použít "Formulář pro objednání opravy".
Hotline technické podpory
Aplikace helpdesk
Pro naše smluvní partnery nabízíme přístup do naší helpdeskové aplikace, která umožňuje:
- online objednání opravy s okamžitým odesláním požadavku prostřednictvím sms příslušnému servisnímu technikovi
- následné sledování stavu řešení dané zakázky
V případě zájmu nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese servis(at)fresenius.cz
Formulář pro objednání opravy
Ekologická likvidace
Vadné díly a vyřazené přístroje Fresenius Medical Care jsou ekologicky likvidovány. Naše společnost je zapojena do kolektivního systému RETELA, čímž splňuje svou legislativní povinnost dovozce elektrozařízení.
Více informací naleznete na webových stránkách Retela