Přeskočit na obsah

Náš servis a podpora

Zaměstnanec servisní podpory

Individuální projektový management, profesionální instalace, obsáhlé školení zaměstnanců a komplexní řešení problémů v portfoliu řešení pro oblast renal IT

  • jeden kontaktní partner
  • kompletní servis a podpora
Studující muž za stolem

Plánování a tvorba projektů

Jakmile je rozhodnuto o nasazení TDMS, naši odborníci provedou plánování a projektový management k systému podle domluvených požadavků. Bereme v úvahu individuální požadavky v souvislosti s dobou implementace a dobou spuštění systému. Během celé projektové fáze je k dispozici vyhrazený kontaktní partner.

Kliničtí pracovníci při školení

Instalace nezbytného hardwaru a softwaru

Po dokončení projektové fáze a po dokončení nezbytných rozvodů místními dodavateli podle individuálních specifikací se provádí instalace hardwaru a softwaru a poté připojení externího zdravotnického vybavení.

Školení

Po spuštění TDMS provedou naši speciálně vyškolení konzultanti zaškolení všech budoucích uživatelů v práci s TDMS. Kdykoli je také k dispozici pozdější zaškolení.

Technický servis a podpora

Poskytujeme kompletní technické služby, včetně horké linky pro vzdálenou podporu nebo servisní zásah na místě.

Kontakty na podporu v oblasti renal IT:
Související obsah
Therapy Data Management System (TDMS)

Správa terapeutických dat

Lékař používající Therapy Monitor (TMon) společnosti Fresenius Medical Care

Centrální monitorování